Nostalgi

0kommentarer

Åh hittade precis min gamla tävlingskavaj sen många år tillbaka. Va såklart tvungen att prova den och visst passar den fortfarande (även om det inte finns mycket plats till att andas ;)). Saknar faktiskt det jättemycket, det är något visst att rida in på banan med en adrenalinkick och känna att man tillsammans med hästen gör allt. Tävlade visserligen aldrig på nån hög nivå när jag va liten men kul va det ändå. Många härliga minnen från ponnytiden :). Men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden, målet är att kunna ha iaf 2 hästar, Lukas släpper jag aldrig <3.

Hoppas även att jag och Messi kommer ut nån gång, ska bara komma över rädslan att vi kommer skämma ut oss och han kommer springa ifrån mig inne på plan ;). Hade vatt kul och tävla lite agility och rallylydnad. Det ska väl inte va helt omöjligt även om det är kul att bara träna också :)! 

Nej det va lite tankar såhär på kvällen när man blir lite nostalgisk ;).


Bästa grabbarna <3

Kommentera

Publiceras ej