Vackert

0kommentarer

Trots lite regn tidigare blev det en riktigt fin och härlig kväll :). Tur det eftersom jag skulle rida ut lite, allt blir mycket bättre när solen tittar fram :).





Fint vi har det här ute på landet ;). 

Synd med så dåliga ridvägar bara, men man får göra det bästa av det. Lukas är ju inte den säkraste hästen heller men det går mycket bättre att rida ut när Messi och Fredrik går med :). Kul när djur kan ty sig så till varandra trots att dem inte ens är av samma ras. 

Enda sen jag bestämde mig för att skaffa hund va det ju tänkt att den skulle hänga med i stallet och på uteritter osv. Där funkar Messi super, han är van vid hästarna och allt jag gör i stallet. Sen har jag inte riktigt vågat ha honom lös vid uteritter (men det kommer) och ändå så är han till jättestor hjälp med Lukas när jag rider ut. Det gör mig så glad att Messi anpassat sig så bra till mitt hästliv. Vi har såklart annat vi behöver jobba lite på men han är den bästa lilla hundhjälpredan i stallet :).

Nu blev det lite längre inlägg än det va tänkt från början, man blir lite filosofisk såhär på kvällen ;)

Kommentera

Publiceras ej