Voff voff...

0kommentarer

Min hund är helt fantastisk, utan honom vet jag inte vad jag hade gjort. Messi kan så många saker, han är otroligt klok och vill alltid lära sig mer. Men en sak som vi behöver träna mer på är att man behöver inte "muffa" på alla man går förbi. Ibland skiter han fullständigt i om vi passerar någon, människor som hundar men ibland ska han tvunget göra ett lite typ grymtande (?) ljud, vet inte riktigt hur jag ska förklara det, när vi går förbi nån. Precis som att han ska börja skälla. Vi får träna på det, vill han ska vara helt fokuserad på mig trots där går någon förbi. Att han skäller till när det ringer på dörren eller så e sin sak, lite vakthund e det ju allt, men inte behöver man göra det på folk som bara går =P.
Nej vi får kanske sätta oss någonstans o bara glo på folk som går förbi o lära min herre att man behöver inte bry sig om alla =). Vi har ju tränat detta innan o då slutade han bry sig om andra när vi va ute o gick så får ta upp den träningen igen. Det går i dagar det där..
Just nu ligger min lilla gangster o snarkar haha =P. Idag blir det en massa städ, inget kul väder alls =(. Var försvann solen?
Ha det bäst!

Kommentera

Publiceras ej