Älskar min knäppis <3

0kommentarer

Haha bara för jag skrev så i förra inlägget så gick han hur fint som helst på promenaden o brydde sig inte alls om cyklister, barn, o andra människor utan tittade på mig varje gång vi gick förbi nån =). Eller så va det bara jag som hade bestämt mig för att oxå ignorera andra o inte tänka på om Messi skulle skälla som han helt enkelt inte gjorde det. Kan ju va så ;).
Måste själv bli bättre på att inte förvänta mig att han ska reagera på ett visst sätt. Så har jag alltid tänkt med hästarna, det man ser framför sig, så blir det. Förväntar man sig att hästen ska bli rädd för nått, så blir den det, ignorerar man själv det, så gör hästen oxå det =).
Kommer på mig själv ibland med att tänka "negativt", måste sluta med det. Tror matte behöver mer träning än vovven ;).
Älskar iallafall mina djur så otroligt mycket, det e så härligt o se dem tillsammans. När jag o Messi mockade hagen tidigare idag så stod Lukas (min häst) vid oss hela tiden o han o Messi stod tillsammans o käka gräs o nosa på varann. Så gulligt =).
Messi hjälpte till o städa innan idag, han va så snäll o åt upp riset jag tappade på golvet, hjälpsam hund man har ;).
Hoppas alla haft en trevlig "lill-lördag" =)

Kommentera

Publiceras ej