Taggad!

3kommentarer

Har massa att se fram emot när det nya året börjar :). I feb/mars ska vi gå en kurs med Messi, inkallning/samarbete/störningsmoment tror jag den hette. Spännande ska det bli iaf :). På introduktionskursen 7/1 får vi veta mer.

Sen slutet på mars kör det igång en agilitykurs, det ser jag oxå fram emot jättemycket. Tror den första kursen kommer va en bra "förberedelse" till agilitykursen :).

Så nästa år har en hel del roligt att bjuda på och jag ser fram emot det :)
 
Messi ser nog också fram emot det ;)

3 kommentarer

Josefine

27 Dec 2012 11:36

Åh vad söt Messi är!! :D

Svar: Tack så jättemycket =D
Johanna

lisa

27 Dec 2012 11:48

hej jag skulle behöva lite hjälp.. klicka in dig på min blogg och kommentera vad just DU tycker att jag borde blogga om, eller ska jag bara fortsätta precis som jag för? tusen tack ifall du vill lägga ner några sekunder på mig..
kramisar!
Nattstad.se/lizahaglund

▲ Lina | fotoblogg ▲

27 Dec 2012 14:17

Åh, så söt!
SV: Tusen tack! :) Ha en fin dag!

Svar: Tack =D Detsamma =)!
Johanna

Kommentera

Publiceras ej