Morgonlycka!

0kommentarer

Va nyss ute på en promenad med Messi och hörde en sak som gjorde mig jätteglad. Jag vill verkligen att han ska gå fint i koppel o man ska kunna gå varsomhelst med helt slakt koppel, vissa gånger kan han va ett riktigt dragmonster men oftast sköter han sig väldigt bra.

Iallafall, vi gick förbi en kvinna med barnvagn o Messi går precis som han ska, klistrad bredvid mig o jag har helt slakt koppel, när vi går förbi kvinnan hör jag sen henne säga till sitt barn "Såg du va fint den hunden gick?" o jag blev så glad!

Kanske inte låter så speciellt men för mig va det, som sagt eftersom det e så viktigt för mig att Messi går fint så va det så roligt att höra.

Nåja detta kommer jag le åt hela dagen, hoppas alla andra har en bra torsdag oxå =).

En bild på finaste killen =)<3 (Bild från Jeanette Fogelberg)

Kommentera

Publiceras ej