Godnatt inlägg =)

0kommentarer

Blev inga bilder igår, pojkvännen hade sladden till kameran i bilen o när vi kom på det så va det för sent, alltså ingen orkar hämta den.

Har haft 2 super träningar med Messi igår o i förrgår, fotgåendet e mycket bättre, lite ivrigt ibland bara ;), o har kört mycket inkallningar i "störande" miljö, funkar oxå jättebra.

Tränar även att han ska stanna kvar där jag placerar honom sen kastar jag iväg hans älsklings pipis samtidigt som jag piper med den massa innan jag kastar iväg den, o han e så duktig, rör inte en fena innan man säger varsegod, den har han iofs kunnat länge men tycker det e så kul, han e duktig min lille gangster =).

Idag har vi mest tvättat o kollat film samt tagit många mysiga promenader.

Imorgon får vi se vad som händer, har lite tankar i huvudet men det tar vi sen, dags att sova nu ;).

Hoppas alla haft en bra måndag (veckans populäraste dag ;)

Kommentera

Publiceras ej