Julmässa =)

0kommentarer

Nu e det måndag igen, hoppas ni alla haft en trevlig helg, det har iaf jag haft =). Igår tog jag, Fredrik o Messi en tripp till kristianstad för att kolla på julmässan där. Va riktigt fint o bara älskar julstämningen. Visst e det lång tid kvar till jul men tiden går fort. Ska bli så himla kul o få julpynta hela lägenheten, tänkte pynta Messi lite oxå, vet dock inte om han kommer uppskatta det bara men tror han hade passat bra som Rudolf ;).
Har börjat komma igång mer med träningen nu igen, vilket Messi tycker e väldigt kul =). Även Fredrik tycker det e väldigt kul o va med o träna honom så det e roligt när man kan hjälpas åt o träna tsm =). Han håller på o lära Messi rulla runt nu, det går riktigt bra dem börja träna lite igår o det sitter nästan redan, min duktiga lilla älsklingsvovve <3 Så livet rullar på o det känns bra =). Messi fick ett nytt halsband o koppel av Fredrik oxå, vilken snäll pojkvän jag har ;). Så nu e min lilla bebis en riktig tuffing. O om jag får som jag vill idag så blir det en tur i em till järavallen eller ngt annat trevligt ställe o gå på =)
Nej nu e det dags att återvända till städningen, ha det bäst!

Kommentera

Publiceras ej