Hej hopp =)

0kommentarer

Då va det onsdag o man har redan hunnit med en del, vaktmästaren va här halv 8 imorse o skulle fixa lite grejer i lägenheten. Messi va jätteduktig o störde inte honom =P. Han e så fin min lilla bebis, e verkligen jätteglad att han anpassat sig så bra till lägenheten o att han trivs =). Idag blir det stallet nästan hela dagen, hovslagaren kommer vid 1 sen har jag ridlektion kl 3, då går vi alltid ut 1 h i skogen o Messi får hänga med, det tycker han e jättekul =). Han har börjat gå mkt bättre i kopplet nu oxå, drar inte alls lika mkt länge, bara om där kommer en annan hund eller så. O det e väldigt skönt ska jag säga för ibland höll man på o bli tokig när man va ute o gick m honom =P. Men men han förbättras o det e det viktiga =)
Sen blir det tacos ikväll, lite mitt i veckan lyx för oss =P. Efter det ska jag färga 5000 pastiller gröna till pappa, haha vilka uppdrag man får ibland =P. Men nu e det dags för en promenad för mig o Messi, svinkallt ute o blåser gör det så blir halsduk o vantar =P
Ha det bäst!

Kommentera

Publiceras ej