Eslövs marknad =)

0kommentarer

Familjeutflykt idag (mm älskar verkligen dem) blir till Eslövs marknad. Blir iaf bra socialträning för Messi för han ska följa med =). Lär ju va en del folk iaf. Hoppas på att pappa kommer med också, saknar min pappa jättemycket. Blev så himla glad igår, har ju köpt en ny sladd till karen så jag kan överföra bilder till datan men så va jag av med laddaren (typiskt mig!!) men hittade den sen när jag hade städat lite, hehe. Så nu blir det mycket mer bilder =). Ska försöka fota idag också när vi e iväg =).

Denna helgen har gått sjukt snabbt, fattar inte att det redan är söndag =( =(. Men men, får hoppas nästa helg kommer snabbt. Längtar lite till onsdag också för då ska vi till Danmark med skolan, ska antagligen ut med några vänner sen i Danmark efter det =). Skoj!


Galen bild på galen hund ;)


Sötis <3

Nej dags att bege sig till duschen nu så man kan göra sig iordning =). Hoppas ni haft en bra helg =)

Kommentera

Publiceras ej