Danmark =)

0kommentarer

Precis vatt ute o solat, Messi oxå, fast han diggar skuggan mer ;). Nu ska jag strax duscha o välja kläder (inte helt lätt) sen ska jag ta bussen till malmö o träffa min älskade pappa =). Saknat honom så. Sen ska jag sova där o imorgon blir det köpenhamn med alla 3or från skolan, vi ska på ett museeum sen till Carlsberg =). Ska bli kul, mycket bättre än en vanlig skoldag. Hoppas på fint väder så man kan gå lite på ströget oxå o kanske sätta sig på en uteservering. Får se om det blir utgång på kvällen, bros på vad plånboken säger. Kommer sakna Messi jättemycket, blir helt sentimental när jag ska lämna honom över natten =P. Vilket jag endast gjort kanske 2-3 ggr under tiden jag har haft honom. Haha matte behöver mer ensamträning än hunden... Men det e bara att jag e van vid att han alltid e med mig o när han inte e det saknar jag honom såklart. Mattes bebis <3. Haha stackars mamma har fått lyssna på mitt tjat om var han vill bli kliad, hur mycket mat han ska ha, att hon måste pussa honom god natt o ta väl hand om honom (jag e väldigt dramatisk ja...) osv. O jag ska va borta en natt =P. Suck.

Men men det kommer nog gå bra, lär ringa mamma några ggr o fråga hur det e med honom =P. Nej dags att ta tag i allt nu, annars missar jag bussen!

Hoppas ni haft en härlig solig dag =)

Kommentera

Publiceras ej