Partyyy =D

0kommentarer

Åh hade så jäkla kul igår, min tjejkompis kom hit vid 19 då fixa vi oss, smink o sånt sen gick vi o hälsa på en killkompis till mig o snacka lite sen drog vi till Svalöv (av alla ställen) o festa med några andra kompisar till mig =). Riktigt kul va det, härliga, roliga människor man träffade =). Va inte hemma förrän vid 3 så blev en lyckad kväll. Hoppas man börjar träffa det folket lite mer för det va kul =).

Innan dess på dagen så va mamma o jag ute på långtur med Messi, han fick springa lös då med o skötte sig jättebra =). Kom en annan hund oxå (den va kopplad) som jag inte såg först men Messi sprang inte fram till den =). Kan ju va för att han inte hann se den men men. Skulle såklart haft kameran med o fotat men den glömde jag ju... Typiskt mig =P.


Får bli en bild på mig denna gången =)

Hoppas ni haft en skön helg, än e den ju inte över =D

Kommentera

Publiceras ej