Shoppa <3

0kommentarer

Dålig uppdatering igen... Inte bra, inte bra ;). Har haft så sjukt mycket och göra bara. Va ju praktik i fredags för mig och Messi, va ju typ 3 veckor sen sist. Men han hade definitivt inte glömt var bussen leder oss =P. Haha han satt och trampade på stället och drog som fan när vi hoppade bussen =P. Han älskar verkligen va där, så jäkla kul att se =D. Blir så glad när min älskling är så lycklig =D¨.

Men nu till något annat...

Känner att jag behöver massa nya kläder, är så sjukt trött på mina gamla tråkig plagg =(. Ska spara så mycket pengar jag bara kan sen köpa något litet, man är ju lite snål också =P. Har i alla fall köpt 2 tröjor och ett par jeans nu nyligen (inte illa). Älskar mina jeans (ni vet dem som Gina tricot har på sina reklamblad?). Men måste ha meeeer kläder, hehe älskar shoppa =D.


Inte den bästa bilden på kläderna men den ända jag har för tillfället =P.
Mina nya jeans och en ny tröja =).


Inte jättenya kläder men dem är inte tråkiga i alla fall ;). Hihi och Messis lilla huvud <3

Borde verkligen ta tag i engelskan och göra den nu... Hehe snart i alla fall ;).

Hoppas alla haft en bra helg, Måndag imorgon ju (woho). Hatar när helgen tar slut =(.

Kram på er alla!

Kommentera

Publiceras ej