Arlöv =)

3kommentarer

Nu kommer lite bilder från när vi va i Arlöv =). Hehe Messi tycker det e superskoj och busa i snön, varav lite små galna bilder ;).


Messi på kullen, hehe blåste lite och han springer så fort så ören står
rakt upp =P


Önskar jag hade fotat lite närmre, han står riktigt fint där =)


En Labrador han lekte med =)


Haha muppar... Pappa och Elina till höger...


Hehe man måste digga tungan ;)


Mamma och Messi =)


Men matte är ändå roligast och springa till ;)


Mitt hjärta <3

Nej, resten av bilderna får komma upp en annan dag =P. Det blev en hel del... Men den som spar han har ;).

Va hos en kompis inatt, Messi tyckte det va en väldigt konstig tid när matte kom hem 5 på morgonen, men har man kompisar som jobbar alla möjliga tider så har man ;). Stackaren trodde det va morgon och dags att piggna till men icke sa matte, det va dags och lägga sig igen =P. Tur jag har en så underbar hund som sov länge sen, men han va väl trött han också, han sover inte riktigt lika bra när jag inte är hemma, men det är klart, brukar man få sova i mammis säng och sen plötsligt ska sova på golvet så blir det lite tokigt. Så nöjd va han när jag kom hem igen, min lilla toke <3.

Nej nu ska jag ta ut mina havrekakor ur ugnen, resten av familjen verkar lite sugna ;). Sen ska jag och Messi ta en promenad sen blir det fan sängen, haha =P.

3 kommentarer

Elisabeth, Merlin & Mio

04 Jan 2011 21:12

Hej! Ville bara kika in och säga hej!

Jag har två aussies från Missnutts. Merlin är halvbror med din (efter Ja-son) och Mio är kusin!!



Jättefina bilder på en underbar aussie!!!



Kram från Sjöbo

Johanna

05 Jan 2011 22:55

Hej! Va kul att du ville kika in =). Va kul att du har både halvbror och kusin! Hehe jodå han är underbar, tack så mycket!



Kram

Axelalvilde

13 Nov 2011 18:41

Nice site keep it up

Kommentera

Publiceras ej