Sol =D

0kommentarer

Jovisst kikade solen fram lite innan på eftermiddan? Blir så glad när det är sol, älskar ljuset och värmen den ger =). Visst blir man mycket gladare!? Så när jag kom hem från skolan vid 3 tog jag och Messi en långtur så han fick springa av sig ordentligt, gick till ett "fält" här i närheten och kasta boll med han och lite sånt =). Då va han väldigt glad kan jga säga, tyckte det va superkul =). Jag hann fota massa också, tänkte lägga upp bilderna nu men sladden till kameran är sönder =( *snyft*. Så får se hur jag ska lösa det... Jäkla skit! Blev några riktigt fina bilder så får hoppas jag kan fixa en annan sladd...

Men men, nu blir det stallet snart, ska köra inom Willys också och köpa en tårtbit till mamma eftesom hon fyllde år igår men då fick hon lite annat =). Tror hon blir glad av att bli lite uppvaktad idag också =). Och tårta är ju gott ;).

Hej sålänge på er!

Kommentera

Publiceras ej