Slut i rutan...

0kommentarer

Jahapp då beger sig helgen  mot sitt slut, alldeles för snabbt har det gått =(. Men tiden går fort när man har roligt som man brukar säga? Nåja det ska nog gå att överleva denna veckan också =).

Mitt hjärta slog i benet innan vi skulle köra till jobb, när mamma va och kissade honom. Han skrek så det lät så fruktansvärt hemskt, trodde fan han hade brutit benet eller nått... Men nej ingenting. Haltade lite några steg efter men sen va det bra. Fick väl nått i tassen eller så, för han gick bara, inget spring. Kan inte hjälpa att jag får lite panik, vill inte det ska hända Messi något. Sen blir han ju lite dramatisk när han märker jag blir upprörd eller reagerar om han "slått" sig. Väldigt rolig hund det där... När jag inte va hemma haltade han inte men när jag kom hem så hade han visst liite ont i alla fall när jag skulle kolla på benet, säkrast att se lite sorgsen ut så man får extra mycket uppmärksamhet från mammi ;). Hehe min lilla drama vovve <3. Fick i alla fall klia han lite på magen och pussa lite på honom sen när vi skulle gå ut så va allt som bortblåst igen. Fantastiskt =).

Men men... Allt är bra, bara Messi slutar va så dramtisk annars kommer jag fan få en hjärtattack snart =P.

Kommentera

Publiceras ej