Lukas =)

0kommentarer

Min stackars älskling kräkte innan =(. Stackars liten som mådde illa =(. Blä nu mår jag också illa, haha mamma säger att jag och hunden lever i symbios... Haha gör vi ju inte men inte konstigt man mår illa efter det =P. Men han mår bra nu i alla fall =).

Tänkte lägga in lite bilder på hästen min, eller ja egentligen står ju pappa som ägare men han är inte mycket för det där med hästar ;). Fick honom när jag va 16, snart 3 år sen alltså... Tiden går fort. 5:e september har jag haft Lukas i 3 år... Minns det som det va igår när vi va och kolla på honom =). Fet som f*n va han men jag föll direkt =). För att beskriva honom med 3 ord får jag väl säga att han ibland är fullständigt galen, extremt nervös men med ett hjärta av guld =). Snällare häst kan man inte tänka sig, dock har han råkat ut för tråkiga saker i livet vilket gör honom väldigt nervös och osäker vid ridning. Han kunde inte särskilt mycket när jag köpte honom trots att han va 14 år så jag har fått lära honom det mesta =). Otroligt fin nordsvensk är han, alltid glad och himla snygg att se på ;). Han är så himla fin när han verkligen jobbar och inte bara sticker iväg... Men han har lugnat sig mycket nu och det är jag glad för =). Plus att han och Messi gillar varann vilket är jättepositivt =).

Nej nog snackat nu... Jag bara babblar på =P. Här kommer bilderna;

                                                      Sommaren -09


Sommaren -09 Min fina pålle <3


Sommaren -09


Detta var ju dock inte sommaren -09, utan efter vi flyttat till Lödde =)


Visst är han snygg =D?


Min och Lukas "1 års dag", jag hade försökt snygga till oss lite extra ;)


<3


Avslutar med en härlig sommarbild, gud va detta får mig att längta till
sommaren =(. Men den kommer väl så småningom ;).

Nu ska jag inte tråka ut er mer med fler hästbilder och mer hästsnack =P.
Ska ut sista runda med vovven nu sen blir det nog att lägga sig... Trött som bara den =P.

Kommentera

Publiceras ej