Jobb helg igen =)

0kommentarer

Då ska jag jobba i helgen igen, jobbade idag 10-15, samma tid imorgon =). SKönt med lite pengar, det behövs när man har hund och häst =P. Förstår inte var alla pengar tar vägen? Suck =(. Men det är ju så kul att handla saker till sina djur.

Körde en runda med Messi efter att pappa och jag hade umgåtts lite efter jobb och firat mitt körkort lite =). Blev en runda till Barsebäck, dock va det mörkt ute men det brydde sig inte Messi om =P. Har sjukt ont i armen nu bara, det kom ett jäkla rådjur på ängen där vi gick och Messi störtar mot det så han rycker i arm =(. Stark är han ju också! Men men, får väl skylla mig själv lite jag inte såg det, han mena ju inget illa, men får nog ta någon salva eller nått på armen.

Annars har helgen börjat bra =). Hoppas den har det för er också!

Kommentera

Publiceras ej