Husvaktare =)

0kommentarer

Yepp, that´s me =). Passar min praktiklärares gård med 2 hästar och en vovve =). Sov här från igår sen sova här inatt igen sen mån-tis ska jag bara komma hit och mocka och fixa hästarnas mat och sånt =). Fint ställe har dem, saknar dock min buse, sover ju alltid med Messi. Men 11 ska jag ta bussen hem så då ska jag och Messi gå till stallet innan jag börjar jobba 15-18 =). Tror han kommer bli jätteglad, vi har aldrig vatt ifrån varann såhär länge (låter ju som jag vatt borta i veckor men ni fattar =P). Vi är ju tillsammans nästan 24 h om dygnet annars =P.

Aja nu ska jag inte sitta här och babbla på en massa, tänkte fördriva tiden med att städa min väska lite, den ser för jävlig ut =P. Fattar inte var jag får alla papper från...

Ha det bäst sålänge =)

Kommentera

Publiceras ej