"Duktig vovve"

0kommentarer

Är extra mycket mega stolt över Messi idag. Innan idag när vi va på hundklubben och tränade (vilket gick jättebra!) så när vi skulle gå kom det en äldre man med sin hund (en valp på 5 månader) och skulle gå in och träna, så precis när jag och Messi ska gå ut genom grinden hoppar hans hund fram mot Messi och morrar som fan och hugger mot Messi, stackars min älskling =(. Inte för han brydde sig men ändå =P. Den andra valpen bara fortsatte morra och göra "utfall" mot Messi. I alla fall så skötte sig Messi riktigt bra, han bara ignorera den andra hunden och satt vid min sida. Kände mig som en stolt mamma då ^^. Hihi. Mannen sa att hans hund aldrig haft dem tendenserna förr och att det antagligen berodde på att den va kopplad... Visst det kan säkert stämma, sålänge inget händer min baby så, för då jäklar :@. Ingen gör illa mitt hjärta.
Såg ju att mannen skämdes för hur hans hund betedde sig, kan ju hoppas att den skärper sig till grundkursen för han hade tydligen anmält sig dit också. Han sa ju till hunden i alla fall så det va ju bra. Är i vilket fall som helst väldigt nöjd med Messis reaktion =).

Hade han lite lös i skogen efter träning, hann inte riktigt träna så länge som jag hade velat men vi hann med att ha kul ändå =). Gick jättebra att ha honom lös också, gäller att träna på det så mycket som möjligt så han alltid kommer när jag kallar även om det kommer folk och andra hundar =).

Tiden springer iväg som vanligt, nu ska jag sticka till stallet, tänkte lägga ett litet spår till Messi när jag kommer hem, tur man har belysning i trädgården ^^.

Hej sålänge!

Kommentera

Publiceras ej