Data panik!

0kommentarer

Usch har haft lite data panik nu sen i lördags då datan bara valde att sluta fungera! Vilken kris alltså =P. Kan ju inte va utan datan liksom!? Dels har jag mycket skolarbeten och bilder som gärna inte får försvinna! Men tack till snälla Mattias som kon igår och fixa den åt mig, än sålänge funkar den ju i alla fall. Får se om han kan komma imorgon och göra den som ny igen så jag slipper va orolig den ska dö mitt i nånting =P.

Hehe vilka I-landsproblem man har alltså..

Men men, jag och Messi har haft 2 sköna dagar nu, har blivit härliga promenader i skogen, joggade t.om lite idag (menar kan ju inte jogga för mycket, måste tänka på hunden som fortfarande växer ju hehe ;), han tyckte i alla fall det va skitkul, längtar tills han är färdigväxt så vi kan träna ordentligt och ut och gå/springa låååånga promenader =D!

Hjälp va säger jag egentligen? Jag hatar ju springa =P. Haha men faktiskt mycket roligare när jag har Messi med, riktigt skönt och va ute länge då och känner verkligen att jag vill träna upp min kondition =). Woho sommaren 2011 here we come!! Hehe =P.

Hade aldrig klarat av att ha en soffpotatis hund, inte så mycket som jag gör =P. Och jag är så väldigt väldigt glad att (hittills i alla fall) så är Messi glad för allt vi gör och han hänger gärna med på allt =). Hoppas verkligen jag kommer kunna ta både honom och hästen samtidigt på turer i sommar! Tänk så härligt om Messi kan springa med lös när jag rider, det vill jag verkligen ska funka =). Bra motion också!

Nej nu ska jag ta tag i vardagslivet igen, blir och sticka till stallet snart, Messi är nöjd efter långturen innan idag så han får stanna hemma med Elina =).

Kommentera

Publiceras ej