Dags igen!

1kommentarer

Nej nu får jag ta och rycka upp mig lite och ta tag i bloggen igen! Har vatt en jobbig period nu bara, en tråkig sak har hänt (inget med Messi eller något av dem andra djuren eller någon familjemedlem som tur är) men ändå något som gör mig väldigt ledsen.

Men men! Som sagt dags att rycka upp sig lite och tänka på roliga saker som gör en glad =). Blir inte bättre av att deppa hela tiden! Tur jag har min bästa vän som alltid är glad och aldrig slutar vifta på svansen =). Älskar min Messi så mycket. Får uppdatera lite om vad som har hänt den senaste tiden i nästa inlägg, nu ska jag sticka till stallet! Fast först blir det och gå ner och visa mamma min nya hårfärg för hon kom precis hem, spännande och se vad hon säger ;). Lägger upp en bild sen =).

Hej sålänge!

1 kommentarer

Jeanette

02 Feb 2011 21:27

Lilla Johanna.

det kommer alltid en sol hur jobbigt det äroch aussien är en fantasiskt bra lyssnare o tröstare, tror du håller med mig i det:)

Du har världens goaste kille i Messi (o snygg är han xå) GRYM.

Ville bara tackaa för dina bilder nu ligger den bild jag gillar mest på skrytsidan, där jag har alla mina stjärnor;)

Kommentera

Publiceras ej