Mitt busfrö <3

1kommentarer

Idag va det full fart på praktiken, snacka om att Messi älskar att va där! Han vet att när jag tar på mig ridkläder och vi går mot bussen så ska vi till praktiken. Och han e himla duktig på bussen, e så stolt över honom! (Dock får han ju sitta i mitt knä än sålänge så kanske e därför =P?) Men men duktig e han iallafall. Känns verkligen skönt att det funkar så bra att ha med honom där så han slipper va hemma hela dagen utan kan leka av sig med sin bästis Dixie, en Jack russel valp på 5 månader istället =).


Här e Messi och Dixie när dem försöker hjälpa till med att väga hösilage
till hästarna genom att hoppa i det (funkar tyvärr inte så bra men skoj
har dem =)

Min älskling <3

Älskar dig mer än ord kan beskriva Messi, du betyder allt för mig <3

1 kommentarer

Kikki

01 Oct 2010 12:24

hejsan



Vad roligt att ännu en liten buse har fått en blogg. O så lik han är Mini. Roligt att följa kullsyskonen o se hur det går för alla.

Ha det gött

kramar Kikki o mini

Kommentera

Publiceras ej