Tack!

1kommentarer

Vill ge ett stort tack till Jeanette och Kent som gjorde att den finaste, underbaraste, mest glada lilla Aussie kom in i mitt liv. Tänker tillbaka på vilken tur jag hade som av en ren slump kom in på er hemsida och fick kontakt med er. Kunde inte ha valt ett bättre ställe att köpa hund från! Goa människor som tog väl hand om valparna och gav dem en bra start i livet. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan Messi, utan hans eviga viftande på svansen och glada humör. Han får mig alltid att må bra, är jag ledsen tröstar han mig, är jag glad delar han min glädje. Alltid är han med på noterna, lika glad varje gång. När helst livet krånglar till sig för mig (som det så väl gör när man är 18 år och lite naiv ibland) så finns han där. Värmer platsen bredvid mig i sängen, lägger nosen mot min kind, ger mig en blöt puss och säger att allt kommer bli bra matte inte ska du va ledsen. Så mycket glädje jag får av honom, för visst är det kul man ska ha med sin hund. Vi har roligt tillsammans och det va precis så jag ville ha det när jag skaffade Messi, vi skulle helt enkelt ha roligt tillsammans och det stämmer verkligen att hunden är människans bästa vän. Messi är min bästa vän på fyra tassar och jag älskar honom mer än jag trodde jag skulle göra.

Ska lägga upp lite bilder här så fort jag har fått sladden till kameran av pappa. Lyckades ta några i snön men inte helt lätt att få några bra bilder när han springer runt i 190 =P. Haha tosse hund är vad han är...

Inatt ska Messi få stanna kvar hos mamma och Elina för jag ska ha tjejmiddag i pappas lägenhet sen ska vi vidare till Slagt så det blir första natten utan min vovve. Kommer nog gå bra, hoppas på en rolig kväll/natt men fram tills dess så ska jag och Messi mysa, träna lite och va ute i snön och ha skoj =).

Ha en trevlig helg ni som läser detta =)

1 kommentarer

Jeanette & Kent

09 Dec 2010 19:02

TACK SJÄLV GUMMAN.

Vi är så glada att ni är nöjda och vi vet att våra valpar har hamnat hos människor som älskar dom.

Kram

K&J

Kommentera

Publiceras ej