Min dag imorgon =D

0kommentarer

Sista dagen som 17 idag då. Nu e körkortet närmre o annat spännande kommer hända =). Kan knappt fatta hur fort tiden gått... Tänk så längesen det va jag kissade på min stackars pappa när han skulle byta blöja, bet honom i axeln när han skulle hämta mig på dagis o så längesen det va mamma hällde Messmör i min välling (kan ni tänka er så fet jag va när jag va liten??) o när hon körde runt mig i timmar i barnvagnen i alla koloniområden... Nu står jag här o ska ta student till sommaren, håller på o tar körkort, har häst o hund samt jobbar. Vet inte var tiden tog vägen men än sålänge har den vatt fylld av både roliga o sorgliga minnen. Hoppas på en riktigt bra födelsedag imorgon sen blir det släktkalas på lördag =).

Ska fortsätta städa nu så allt e fint till helgen =). Blir en heldag med pappa imorgon sen får vi se vad som händer =)

Kram på er alla sålänge!

Kommentera

Publiceras ej