Hatar passa tider!

0kommentarer

Har kommit på att jag är otrolig dåligt på att passa vissa tider ( tex busstiderna) missade bussen 19.02 så får ta bussen 20.02 istället. Ska till Bjärred och träffa lite vänner =). Blir nog skoj. Inte för skoj bara när man ska upp tidigt nästa dag =P.

Messi hängde med ut när jag red med en annan tjej i stallet. Mamma var också med och hjälpte mig ha koll på honom =). Så otroligt duktig han va! Blev ju ingen jätterunda eftersom han är så liten men skoj hade han iaf! Tyckte det va hel ball och höll sig på jättebra avstånd från hästarna. Känns som det kommer funka jättebra att ha med honom när jag rider som är tanken =). Kommer bli riktigt härligt att ta honom och hästen på långturer när han blir större =). Märks att han verkligen älskar att få va lös och hänga med flocken =).

Nej nu ska jag avsluta här så jag är redo till nästa buss och inte missar den =P.
Ha en bra helg alla!

Kommentera

Publiceras ej