Händelserik dag!

0kommentarer

Jo man kan säga att det har hänt väldigt mycket idag. Klockan 4 imorse väckte Messi mig o behövde gå på toa (jättekul) då visade det sig att han va dålig i magen... Sen somna vi om igen vid halv 5 sen upp halv 6 då kräkte han så jag skulle ta ut honom eftersom han behövde göra fler behov, vad händer då? Jo jag tappar fotfästet i trappan o trillar ner, landar som tur va bra så jag bröt inget o fick inte mer än ett svullet knä. Vid den tidpunkten frågade jag mig själv va fan jag har gjort för fel o hur jag kan ha sån jävla otur!? Jo tack grattis på födelsedagen Johanna, härlig start på dagen. Sen ut m hunden sen fick vi sova en stund innan jag fick morgon present o frukost på sängen =). Kan säga att det gjorde att jag blev på mycket bättre humör igen. Efter det blev det en hel dag med pappa på Centersyd o en massa shoppande, ska lägga upp bilder sen =).

Stackars Messi e fortfarande dålig i magen, blir så jä**a orolig eftersom vi reden vatt på djursjukhuset en gång... Men han e pigg i alla fall så det är ett bra tecken! Han är förhoppningsvis bara lite allmänt kass i kistan...

Nej nu ska jag gå ut med Messi sen hänga in tvätten, härlig fredagkväll (eller inte). Nåja jag har haft en helt underbar dag med pappsen, lika roligt som alltid, fantastiskt människa det där, min pappa. O mamma, tack för den fina morgonstunden!

Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentera

Publiceras ej