Hammare i huvet =(

0kommentarer

Japp tror jag bestämt har en hammare i huvudet. Hade jättetrevligt igår, riktigt roliga människor så skoj hade vi =). Tog bussen hem någon gång på natten för att ta hand vovven. Hann dock sova några timmar innan han väckte mig halv 8. Härligt. Jag va absolut inte trött då =P. Aja så är det väl att ha hund, han vakna inte 6 i alla fall, tur va det! Nåja det va bara och stiga upp, ut med Messi, sen göra mig iordning för riskettan 10.30. Även det väldigt härligt. Sen hem, sticka direkt till stallet, hem igen, ut med Messi, äta och nu sitter jag här. Tänkte gå en liten längre runda med honom nu så vi kan lägga oss tidigt tidigt idag =P. Får hoppas han sover ända till larmet ringer 05.46. Ännu en härlig sak.

Blev ingen utställning för oss då jag var tvungen att gå på riskettan som var obligatoriskt, men det blir kanske till våren =). Hoppas det gick bra för dem som var där! Får väl läsa det på bloggarna sen =).

Hoppas alla haft en trevlig helg =)

Kommentera

Publiceras ej