7/11= Pappas dag <3

0kommentarer

Yes lilla pappsen fyllde år i söndags, grattis till honom på hans 40-års dag! Samtidigt som MFF vann SM-guld, bra födelsedagspresent kan man säga. Fast vi ska överraska pappa med en annan sak som han inte vet om än som jag tror han kommer bli jätteglad över =).

Så grattis till dig världens bästa underbaraste pappa, älskar dig jättemycket och du betyder allt för mig! Vi har alltid roligt tillsammans och du ställer alltid upp för mig när jag än behöver det! Du är guld värd för mig och jag skulle göra vad som helst för din skull. Kunde inte fått en bättre och snällare pappa än dig. Jag ser upp till dig oehört mycket och kunde inte vatt mer stolt över dig än jag är! Du är värld det bästa som finns och jag hoppas att du alltid kommer att få va lycklig och må bra för det förtjänar du. Så Daddy, I love you <3

Puss & Kram till min pappa <3 

Kommentera

Publiceras ej