Landskrona =)

0kommentarer

Blev en tur till Landskrona idag med mamma, elina och Messi =). Lite social träning för honom, det behövs =P. Men han va duktig, drog lite väl mycket ibland kanske =P. Dock tyckte han inte om när det kom fram en fyllegubbe till matte, usch nej det va en konstig människa, så honom skällde Messi ut så hela torget hörde det =P. Får ändå säga att det kändes lite bra att han inte backade undan med svansen mellan benen när mannen kom fram till mig eftersom jag går mycket själv ute i skogen när det är mörkt osv... Sålänge han slutar skälla när jag säger till så gör det inget =P.

Hostade ganska mycket inatt så Messi tyckte det va bäst att lägga sig på mig väldigt nära mitt huvud så han kunde slicka mig i ansiktet varje gång jag hosta... Gulle vovve <3. Liite jobbigt kanske med tanke på att jag inte är döende eller nått utan bara hosta lite =P. Men han är för söt ibland alltså, min lilla älskling <3.


Jag och Messi på julafton =). Haha ser nästan ut som jag håller fast
honom, det gör jag dock inte, han har bara väldigt gosig päls =P.


Han tycker om att bli fotad för så fort jag sa, kom Messi ska vi ta kort,
så damp han ner i mitt knä =P.

Min fina, fina älskade hund <3

Kommentera

Publiceras ej