Igår <3

0kommentarer

Hade världens mysigaste kväll igår, saknar redan värmen =(. Vill så gärna det ska bli så som jag vill ha det, vill inte klydda mer, vill bara våga säga vad jag känner och tycker, suck va svårt allt ska va =(. Tur jag har min glada lilla gangster ;).

Känsliga läsare varnas att läsa vidare ;)!!

I måndags hände en riktigt sjuk sak, jag skulle ta bussen hem från Malmö, hade vatt hos pappa eftersom jag va ute på söndagen, i alla fall så först mår jag jättebra sen när bussen kommit ut ur Malmö börjar jag må riktigt illa, och åksjuk va jag inte för det har jag inte varit på hur många år som helst, så när vi kommer till Lomma känner jag att jag måste spy så jag får kasta mig av bussen på första bästa hållplats och bara spyr rakt ut. Mmm jättemysigt!! Det har aldrig hänt mig innan, va bara jävligt glad jag inte gjorde det på bussen, snacka om pinsamt! Så jag fick gå till Bjärred från Lomma med tung packning och kallt va det =(. Ingen rolig dag alls! Hade i alla fall tur att bussen kom i Bjärred så jag kunde ta den sista biten hem till Lödde, och inga fler incidenter hände. Mådde bra sen på kvällen men det va skumt det bara hände så =P.

Aja nu ska jag inte sitta och deppa ihop, julafton imorgon ju!! Blir att fira hemma med familjen =). Hoppas på många fina julklappar, hehe ;). Och massa god mat förstås.


Från i fredags, påväg till en vän =). Lite mörk men men ;)

Nej nu ska jag äta nått tror jag, ha det bäst alla!

Kommentera

Publiceras ej