Full rulle =)

0kommentarer

Hade en jättemysig julafton, hoppas ni andra hade det också! Fick många fina presenter, ska lägga upp lite bilder sen när jag har fotat allt =). Messi tyckte också det va väääldigt roligt med jul, speciellt julskinkan va extra rolig ;).

ÅHHHH nu raderades precis allt jag hade skrivit nedanför!! Jävla internet =(. Suck nu får jag skriva om allt.

Hm i alla fall =P...

Juldagen var väldigt fullspäckad, först åkte pappa, jag och Messi till en ny hundrastgård där fick han leka med en annan hund, blev nog liiite för länge för min lilla tosse men aja, han hade så roligt =).  Sen blev det hem för att lämna honom sen åkte pappa och jag och handla lite och käka lunch =). Alltid kul med pappsen ;).

Sen på em/kvällen fick vi gäster så då blev det ännu fler julklappar, skoj =). Sen fick Messi hänga med mig till stallet, så lillkillen fick ju motion i alla fall =P.

Fick en babyfilm från när jag va liten med olika händelser, alltid kul att ha. Måste säga att det va väldigt roligt att se hur alla såg ut då, hehe =P. Skoj att ha en sån film sen när man blir vuxen =).

Ska försöka lägga upp bilder senare, datan ville inte som jag ville nu =(.

Ha en bra söndag!

Kommentera

Publiceras ej