Äntligen!

0kommentarer

Äntligen har jag kommit ihåg att ta sladden till kameran så jag kan ladda upp lite bilder! Tur pappa hade den med sig =). Fast nu har han ju köpt en ny kamera till sig själv så nu slipper han ta "min" ;). Hehe tack pappa! Så nu blir det lite bilder här, ser lite roligare ut då tycker jag =).

Har tränat en del tunnel med Messi, han älskar det, tycker verkligen det är jätteroligt och man kan säga att han blir väldigt taggad av det =P. Jäklar vad snabb han är, när jag tränar "hit" så kommer han farande i 190, duktig vovve =). Hoppas ju att han ska bli bra på agility men det kommer han säkert bli =). Ska anmälas oss till en fortsättningskurs så det blir lite ordning på oss så vi får träna bland andra hundar också, kan va nyttigt!


Jag och min lilla buse =). Haha minns inte riktigt varför vi ligger under trappan =P.


<3


Jag kommer mammi =D!!

Hihi älskar dig din tosse hund <3

 

Kommentera

Publiceras ej